čtvrtek 31. července 2014

AŽ SE ZIMA ZEPTÁ...

Jsem jednou v předstihu :-)
Upletla jsem Štěpkovi čepici a šátek ze skvělé vlny od Dropsu - Big Delight

Celý komplet na věk 4-5 let vyšel z jednoho 100g klubíčka. Je to 100% vlna, jemná a příjemná na dotek. V září má Štěpka narozeniny, tak to bude dárek ♥









 Krásný zbytek dne Vám všem ♥ Hana




















10 komentářů:

  1. krásny darček, Hani ... aj ja by som brala !

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych byla ráda Štěpkou:-) Nádherné barvy!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,
    to je krásný dárek- a ty barvy!!! A materiál!!
    A moc obdivuji ten časový předstih s dárkem-to já většinou na poslední chvíli!!! :)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já jsem na tom taky tak, ale ta vlna byla tak lákavá, že jsem se do pletení pustila hned :-)Měj se hezky a děkuji ♥ Hana

      Vymazat
  4. Krásný Hani, pěkné klučičí barvy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása Haničko! Precizní práce a krásné barvy - hnědá a modrá spolu, to je nádhera.
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovědětVymazat