neděle 17. ledna 2016

POKRAČOVÁNÍ V PLETÁNCÍCH

Krásnou slunečnou neděli přeji všem ♥
Dokončila jsem svetřík pro naše únorové miminečko. Přízi jsem nakonec dokoupila, takže ještě vznikla čepička a papučky a teď mne ještě napadly i rukavičky, což není špatný nápad. Paní zima se hlásí o svou vládu, takže by přišly vhod. Už dlouho jsem takové maličké věci nepletla, tak si to vážně užívám.
Doufám, že bude mít synova přítelkyně stejnou radost jako já :-)

Splnila jsem zadaný úkol a došila další dva obaly na tablety 
Dětičky byly spokojené a já taky :-)
Mějte se krásně ♥ a děkuji za nakouknutí ♥ pa Hana





12 komentářů:

  1. Tie pleteninky sú nádherné :) To musí byť pletenie napĺňajúce láskou, krása ...

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je supr.....moc povedené kousky.Ta pletená soupravička nemá chybu.
    Krásný vzoreček a očko jako očko.Jsi šikulka....tabletům to bude taky slušet.
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Bábätku bude v súpravičke príjemne a už cítim tú detskú vôničku :-)))
    Obaly sú tiež krásne, niekto bude potešený!
    Hanička, maj sa dobre a tvor!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Haničko, soupravička je překrásná a nastávající maminka bude mít určitě velkou radost. Obaly jsou suprové, moc se mi líbí i látečky.
    Hani, měj se krásně a těším se na další Tvé tvořeníčko. Já stále motám kostlivce. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, že parádně šiješ, to už víme, ale ta pletená soupravička, ta je jako sen! Opravdu překrásná!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčátka, děkuji všem za milá slova a chválu, jste zlaté ♥ Mějte krásné dny ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Hani,krásná soupravička!Také čekáme vnoučátko,ale až v létě.Ale stejně něco také upletu.Kolikrát to je i v létě na teplý svetřík.Moc pěkná barva příze,múžu se zeptat na značku?Již delší dobu pokukuju na různých e-shopech s přízemi,stále váhám-akryl nebo jiné složení?
    Krásný den.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, předně moc děkuji za pochvalu :-)Soupravičku jsem pletla z příze Baby Merino od Dropsu - kupovala jsem http://tvoriva-ovecka.cz/product-category/prize-drops/ a určitě tuto přízi můžu jen doporučit. Pletla jsem na jehlicích č.3 - jestli můžu poradit, akryl moc nedoporučuji, je sice příjemný, ale nedýchá. Pro miminko je určitě lepší něco přírodního. Snad jsem trochu pomohla :-) Pa Hana

      Vymazat
  8. Jako ze šlehačky pletené, to bude mimču slušet!

    OdpovědětVymazat
  9. Ta soupravička je nádherná! Velká inspirace, díky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hani to je úžasná soupravička. Nechce se mi věřit, že ty moji kluci byli také takhle mrňavoučký. Připadá mi to jak na panenku :-)

    OdpovědětVymazat