pátek 24. února 2017

Karkulka červená..

Když jsem tuto látku viděla, bylo jasno. Šatičky Viktorce, jak jinak :-) Koupila jsem do kombinace ještě červeno-bílý proužek a dnes nastal ten správný čas na šití.
Jen ještě nejsou odzkoušené, tak doufám,že dobře padnou přes hlavičku.
Viktorka nám oslavila svůj první rok, tak pár foteček jak nám holka vyrostla ♥
Jedna s tatínkem


Krásné dny ♥ Hana ♥





14 komentářů:

  1. Rozkošné šatičky si vytvorila!
    Drobec rastie rýchlo, rok ubehol ako voda, nech sa jej darí tak dobre aj naďalej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letí, to letí. Dnes zrovna slavil můj nejstarší vnuk 13 let. Už je z něj pořádný chlap :-)) pa Hana

      Vymazat
  2. Tak ty šatky jsou kouzelné, Hani! Moc se Ti povedly a mimi je krásné :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, děkuji. To šití oblečků mne strašně baví :-) Měj se krásně ♥ pa Hana

      Vymazat
  3. Haničko, šatičky jsou kouzelné, Karkulkovské. Moc se mi líbí a malé budou moc slušet. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, šmankote, ty jsou nádherný. Podle čeho šiješ?
    Malé Viky budou slušet. Jsi šikovná holka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, děkuji moc. Šiji většinou podle Ottobre, ale tenhle střih je volně ke stažení na http://schnabelina.blogspot.cz/, pa Hana

      Vymazat
  5. Ahoj Haninko, teda to to utíká. Viktorka už má rok....no jo, vlastně naše Eli bude mít za chvilku dva.
    Šatičky jsou suprové a Viktorce budou moc slušet.
    Jsi šikovná babička. Těším se na další inspiraci.
    Já se teď chystám šít tepláčky a polodupky a včera jsem rozpletla pro Eli k narozkám svetřík.
    Hani, měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, myslím že jsme obě stejné :-)), ty taky stále něco pro malou tvoříš, je to takové potěšení ♥ Děkuji ♥ a posílám pozdravy, pa Hana

      Vymazat
  6. Smekám, jeto přímo butikový model!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné šitie, krásny motív, obdivujem Vašu šikovnosť :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat