pátek 17. února 2017

ÚNOR

Tak jsem si myslela, že příspěvky budou častěji :-)..ne že bych netvořila, spíš nefotím.
Pletla jsem. Viktorce teplejší svetřík na knoflíčky.
nic složitého, pleteno na jehlicích č. 4 - vlna Tulip 100% akryl od firmy Vlna Hep
Další svetr Nikolce, vlna od firmy Nako, zn.Paris - úžasná jemná vlna s chloupkem, určitě doporučuji, krásně se z ní plete. Nikolka byla nadšená tou jemností příze. Taky v něm šla hned druhý den do školy.
Tak a teď šití, po velké radosti z mantinelu, který jsem šila minule, jsem dostala další objednávku na kapsář a nebesa. Bohužel se mi nepodařilo sehnat úplně stejnou látku, tak jsem nakombinovala ty původní a něco z nových a pustila se do šití.


Šila jsem nebesa jen podle původního rovného střihu, teď byl ale požadavek s volánky a také s mašlí na ozdobu, vůbec jsem netušila jak to tam patří, studovala :-))jsem na internetu obrázky, no nakonec se podařilo  a hlavně byla spokojenost, uf.
 Pak tu máme Alberta. Snacha chtěla kočku pro jednu paní učitelku a já si vzpomněla na starší číslo Mariny, kde byl tenhle Albert. Šila jsem ho úplně na poslední chvíli, tedy celý den a vůbec nevím, jestli to bylo to pravé. Snacha ho odnesla, víc nevím....

Poslední a ještě teplé, tepláčky pro Viki, tak jsem si představovala to jaro, veselí zajochové a až jsem všívala úplety tak jsem si všimla, že je mám vzhůru nohama. Myslela jsem, že se picnu, já si toho při stříhání vůbec nevšimla, pořád jsem koukala, kam našiji ty okraje látek. Líbily si mi jako ozdoba, škoda je vyhodit, podžehlila jsem je vlizelínem a šup s nimi na kalhoty. Viktorka z toho rozum nemá, té zajoši vzhůru nohama vadit nebudou....

Krásný víkend ♥ Hana ♥








7 komentářů:

  1. Ahoj Haničko ty jsi činorodá - tolik krásných věcí jsi ušila a upletla. Nevím, co mám obdivovat dříve Albert se ti moc povedl - já ho šila minulé Vánoce a k tomu jsem udělala i Bertičku. Měj pohodový víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi, děkuji :-) Bertičky jsem taky šila už dříve, Alberta teď poprvé :-) Podle mne se mi povedla taková kočkomyš :-))) pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Hanička, dobre staráš o svoje vnučky a k tomu stíhaš aj objednávky! Šikulka si!

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, překrásné! jsi opravdu šikovná!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Haninko, nádherné tvořeníčko pro vnučky. A šití pro miminko je taky parádní a Albert to je fešák, určitě udělal velkou radost.
    Tepláčky se mi taky moc líbí. Obrácení zajíčkové nevadí, když si Viktorka sedne bude hezky koukat na zajíčky.
    Jsi kočka!!!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, Ty jsi zlato,Ty víš jak pohladit moji dušičku ♥ ♥

      Vymazat