čtvrtek 23. dubna 2015

ÚŽASNÉ LÁTKY MIRABELLE

Krásný den děvčata :-)
Objevila jsem na netu tyhle nádherné látky.Objednávala jsem ze Slovenska, u nás jsem je ještě neviděla.
Jedná se o panely s panenkami a doplňkové látky.
Musím napsat, že balíček mi přišel obratem, žádné dlouhé čekání, jak se stává u nás.
Tak jsem se hned včera pustila alespoň do jednoho polštářku, opravdu se jim nedá odolat :-)))
Na zadní stranu jsem vystřihla malý motiv a nažehlila a obšila jako nášivku
Zapínání na zip a celý obšitý lemem







A ještě tu mám obal na mobil, šitý pro staršího vnuka
Látky měly být oranžové a zelené



úkol jsem splnila na výbornou,
obal se moc líbil, nejen Ondráškovi, ale i maminkám jeho kamarádů :-)))










Přeji vám krásný den a já jdu pro vnuka do školky, pro vnučku do školy a potom zasadit přísadu. Jsem dnes doma, tak se toho musí využít :-)) Pa ♥ Hana















15 komentářů:

  1. Látky sú nádherné, ale to, čo z nich vieš stvoriť ty, je omnoho lepšie!
    Si šikovná návhhárka aj šička!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Danielko, děkuji :-) Ty mne umíš potěšit ♥ pa, zlato ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, jsi pilná, stihneš toho hodně :) A šití máš kouzelné!!! Látka je opravdu úžasná, povedl se Ti parádní úlovek :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Jolanko, jsem moc ráda, že jsem je ulapila, momentálně už jsou vyprodané :-) Moc děkuji ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, ty jsi pilná švadlenka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, baví mne to čím dál víc, kdyby se nemuselo do práce, vařit, uklízet ... :-))) seděla bych u stroje :-) pa

      Vymazat
  6. Hanicko, ten je krasny! Latka je nadherna a to je pak radost sit ze jo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, máš pravdu. Jak tě látka chytne za srdíčko, šití jde potom samo :-) Měj se krásně, pa Hana ♥

      Vymazat
  7. Hani, teda látky jsou nádherné . Polštářek i obal jsou suprové, jsi prostě šikulka.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tyhle látky se opravdu povedly :-)) Moc děkuji za pochvalu :-)) Krásný večer ♥ Hana

      Vymazat
  8. Haničko, ty prostě šiješ vždy precizně a hlavně s velkým vkusem a elegancí - krásně se na to kouká!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za poklonu, stále se něco učím :-)) Pěkný večer ♥ Hana

      Vymazat
  9. tak tady je narváno ,popravdě se ani nedivím ,když se někde objeví tento panel je to vždycky bomba a v Tvém provedení Haninko bomba na druhou ,..krásný to máš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat