pondělí 17. března 2014

Krásné odpoledne všem ♥

Před chvílí jsem dojela z práce, uvařila jsem si kafíčko a jdu se kouknout, co je nového a taky se podělit co nového u mne. Tedy, aby jste si nemyslely že se dějí novoty, spíš se jdu podělit o radost z nových knih. Nejsem žádný troškař, tak jsem si objednala hned tři :-)

Proběhla jsem všechny a první šití odhaduji na zajdu, protože velikonoce se nebezpečně blíží a tak by se mi tu moc líbil :-)
Jinak musím napsat, že knihy jsou naprosto úžasné, dvě jsou na šití a vyšívání krásných dekorací a ta třetí od Allison Harris je na dětské deky. Kdo zná její blog, ví o čem mluvím , jsou tam samé krásné a veselé kousky ♥ Škoda, že se v češtině těch knih vydává tak málo. Nejsem žádný angličtinář :-) tak to louskám jak se dá :-)


A ještě tu mám další ručně šitý bloček do sbírky :-)

Mějte krásný týden ♥ Hana

14 komentářů:

  1. Taky nejradši nakupuju ve velkém:-)) Kouknu k Jehličce a k Ladě, jestli je nemají.... tys asi kupovala ze zahraničí, že? To já neumim, musim koukat u nás:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, tyhle knížky nejraději nakupuji na netu " nejlevnější knihy " je tam skvělý výběr :-) Měj se hezky Hana

      Vymazat
  2. Hani, fakt nejsi žádný troškař :o)
    A bločky máš moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,pěkně jsi knížky vybrala,už se těším ,co pro radost vytvoříš:-)
    Bločky máš moc hezky ušité,ještě nemám ani jeden hotový:-)
    Hezké dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, z knížek jsem nadšená :-) a děkuji za pochvalu bločků, taky to stíhám jak se dá ... :-) Měj se krásně Hana

      Vymazat
  4. Pěkně se ti to rýsuje:-)
    V očekávání krásného "zajdy", přeji inspirativní listování:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera Haničko! Už se těším, co vykouzlíš!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji doufám, že to bude brzy :-) pa Hana

      Vymazat
  6. Hani, knížky jsou parádní, už se moc těším až nám ukážeš nějaké tvořeníčko.
    Bloček do sbírky je suprový, máš můj obdiv !!!
    měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, děkuji :-), doufám že něco konečně taky ušiju, teď jsem koupila flísek pro Štěpánka na mikinu, tak to je teď priorita :-)) Srdečně Tě zdravím ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, koukam, ze budes mit co delat, v knizkach je jiste inspirace do mnoha dalsich mesicu :)) Bloky jsou nadherne, muj favorit je ten vysivany! Zdravim, Monika......

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, děkuji :-) Inspirace jsou nádherné,jen toho času je málo...

    OdpovědětVymazat