sobota 3. září 2016

ŠITÍ ZE ZBYTKŮ

Občas si objednám na http://www.unuodesign.cz/ zbytky úpletů a potom vymýšlím, co se mi podaří třeba ze 40ti cm střihnout :-)) Zatím to jde, Viktorka má teď velikost 74 a ta se ještě do těch kousků látek vejde. Právě jsem pár oblečků ušila  a tak jsem se přišla pochlubit.
Bodýčko - moje první, zbytek úpletu Wendy ze kterého jsem šila už dřív noční košilku.

Použité střihy: Ottobre 4/2016










Tepláčky - tenčí teplákovina, už poslední zbytek který mi zbyl po ušití prvních pidi tepláčků, které jsem pro Viki šila. Tentokrát v kombinaci s úpletem  a s kapsami :-)




































A mikinka - úžasně příjemná teplákovina, uvnitř smyčky - spíš bych řekla úplet, krásně se z ní šilo, do kombinace s jednobarevným úpletem. Ozdobně jsem prošila některé švy.
Není to moje jediné šití, ale nestíhám fotit. Tak snad příště... 
Přeji  krásné dny nadcházejícího podzimu ♥ školákům ať se daří, u nás máme taky dalšího školáčka - prvňáčka ♥
pa Hana ♥




9 komentářů:

  1. Krásné šitíčko, moc se mi líbí ty příšerky na mikině a super kapsy na tepláčkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanička, zas krásna práca! Až závidím, že nemám ja takého drobca doma :-)
    Vyhrala si sa s kombináciami, veľmi vkusné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užívám si to :-), vymýšlím pořád něco, jen to nestíhám fotit, hned předávám dál :-)) Děkuji moc, Danielko ♥

      Vymazat
  3. Nádhera, Haničko! Už máš ten butik? :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. A nedá pokoj a nedá :-))) Děkuji za návštěvu, Helenko ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné oblečko, krásne prevedenie a tá jedinečnosť, že nikto také nemá... super.
    Teším sa, že som objavila tento krásny blog.
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu Aďko a také ze ta krásná slova, moc mne těší, když se moje tvoření líbí ♥ Krásné dny ♥ pa Hana

      Vymazat
  6. Paaani tak nadherne šitičko. Najviac sa mi na takom šiti pači ta jedinečnosť, žiadna ina podobna, proste super a palec hore Hanko. Pozdravujem :-)

    OdpovědětVymazat