čtvrtek 1. června 2017

JE NÁS O JEDNOHO VÍC

Jak asi víte, čekali jsem přírůstek do rodiny, nový vnouček se narodil 10.5. vážil 3630 gramů a měřil 51 cm - jmenuje se RUDOLF
a protože jako správný kluk má stále hlad, už váží 4 kg a má se čile k světu

Protože jsme také dokončovali rekonstrukci bytu, nebylo moc času na nějaké tvoření, ale trošku jsem šila, no, nevydržím to :-)
To všechno pro moje sluníčko Viktorku ♥
Moc vás všechny zdravím ♥ užívejte krásné dny ♥ Hana






9 komentářů:

  1. Hani , moc gratuluji k novému vnoučkovi. Je to moc krásný brouček, to se to bude pro něj tvořit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, děkuji :-), už se jsem začala :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Haninko, srdečně Ti blahopřeji k narození vnoučka. Malému Rudouškovi přeji hodně zdravíčka, štěstíčka a jen to nejlepší.
    Je moc roztomiloučký .
    Navíc se jmenuje stejně jako můj manžel.
    Hani, šitíčko je suprové a Viktorka je pěkná princeznička.
    Měj se krásně a užívej si vnoučátka. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, moc děkuji ♥ užívám si fakt moc, ti maloušci jsou k "sežráni" :-)♥

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, moc blahopřeji. Vnouček je kouzelný a jméno Rudolf mladí vybraly dobře i Rudíkovi moc sluší. Viktorka se má, že má tak šikovnou babičku. Přeji vám krásné chvíle s vnoučky. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, moc gratuluji a chválím tvé výtvory!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezké mimi a ty věcičky jsou užasné jsi šikulka Měj se

    OdpovědětVymazat
  8. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci a šikovný vnouček, gratuluji, ať roste ve zdraví

    OdpovědětVymazat