pátek 10. října 2014

PROŠÍVANÝ POLŠTÁŘEK

Pustila jsem se do šití s velkou chutí, ta látka si přímo o takový polštářek říkala :-)
Prošitý strojově, podložený vatelínem a obšitý kédrem. Poprvé jsem vyzkoušela kedrovací patku. A šilo se s ní báječně, příště už nebudu mít obavy :-)











V otvoru jsou všité vsadky na zakrytí vnitřního
polštářku. Vypadá to moc pěkně...
Nápad Ivanky Bellet ♥










Napřed jsem si jej chtěla nechat, ale nakonec
ho dostane dcera Terezka k svátku.
Já si ušiji druhý, látky ještě zbylo dost :-))

Děkuji moc za nakouknutí a všem Vám přeji krásný a pohodový  víkend ♥
pa, Hana

8 komentářů:

  1. Přesně :-), je mladá a zamilovaná,tak se takový hodí :-) Děkuji ♥Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Hanička, tak tento vankúšik sa skutočne vydaril! Látka je krásna, ale to tvoje vypracovanie by vyzdobilo každú látku :-)
    Máš šikovné ručičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko, moc děkuji :-) Těm tvým krásám se nevyrovnám ♥

      Vymazat
  3. Opravdu krásný polštářek!!! Souhlasím, ta látka si říká o takové něžné využití :) Krásný víkend přeji :) Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Jolanko, děkuji za pochvalu, dcera byla moc spokojená :-) takže já mám radost, pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásy, to je nádhera a romantiky - bude to krásný dárek Haničko!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, radost byla a hned musím došít ještě další :-)) Děkuji ♥ Hana

      Vymazat