neděle 30. března 2014

PLETENÝ ŠÁTEK

Krásný nedělní večer Vám všem ♥
Pořád jsem obdivovala na  netu pletené šátky - velkou inspiraci jsem našla zde http://lanasdeana.blogspot.cz/search?updated-max a protože mám nasyslené zásoby klubíček, pustila jsem se včera do díla. Musím napsat, že mne to úplně pohltilo, vydržela jsem až do půl jedné v noci :-)) a už se těším až bude šátek hotový

Pletení je opravdu jednoduché, zvládnou ho i začátečnice.
Začátek je na 4 očka, plete se stále hladce, každou čtvrtou řadu se přidá z jedné strany 1 očko, barvy střídáte podle libosti, já mám tuhle melírovanou a bílá je Batole. Té melírované mám dvě klubíčka a myslím, že to tak akorát vyjde na celý šátek, půlka by měla měřit asi 80cm . Od poloviny  zase ubíráme po jednom očku každou 4. řadu až do konce, až nám zůstanou opět jen 4 očka a uzavřeme.
Ještě mám po dvou klubíčkách jiných barev, tak asi budou šátky tři :-)





V pátek jsem si užívala hlídání nejmladší vnučky Alenky, je to takové sluníčko ♥
a bylo nám krásně

ani se mi nechce zítra do práce....

Mějte krásný nadcházející týden a moc děkuji, že jste přišly na návštěvu ♥ Hana

8 komentářů:

  1. chystáš už na budúcu zimu? :) tie melírované farby sú nádherné .... som zvedavá na výsledok !

    OdpovědětVymazat
  2. Jj Marti :-)), na podzim jako když je najdeš :-)))) Měj se hezky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, šátek vypadá moc dobře, máš ho hezky barevně sladěný.
    A malá princezna, to je sluníčko a musí dělat radost...
    Měj se hezky, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, šátek je parádní.!!! Už jsem o něm také přemýšlela, děkuji za návod.
    Alenka je miloučká, máš pěknou vnučku.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani moc krásné barvičky -- šátek vypadá skvěle :o) Vnučka je malá kočka--jsou to zlatíčka a opravdu jak píšeš sluníčka ♥♥ Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat