sobota 24. května 2014

RECEPT NA CHEESECAKE

Krásný sobotní večer ♥

Dnes jsme slavili manželův včerejší svátek a protože měli přijít děti a vnoučata, přemýšlela jsem, co dobrého jim upeču. No a přišlo na tuto dobrůtku. Pekla jsem ho prvně, ale povedl se a byl mooc dobrý a já sklidila pochvalu, tak se jdu podělit o recept, i když vím, že jsem neobjevila Ameriku :-)))

Recept jsem si upravila, protože mascarpone a lučinu tu u nás prostě jen tak nekoupíte....
4 kelímky žervé ( jeden 80g ), 1,5 tvarohu ve vaničce, 200g krupic. cukru, 2 vanilkové cukry s citr. kůrou, 1 lžíce citronové šťávy,  4 celá vejce a 2 žloutky a šlehačku ke šlehání asi 150ml - to vše se rozmixuje - já nechala pracovat robot a mezi tím jsem rozdrtila 1,5 balíčku kulatých máslových sušenek, potom smíchala s rozp. máslem asi 60g a 2 lžičky mleté skořice - tuto směs jsem upekla v dortové formě 10 minut v troubě na 190C , po upečení hned na korpus nalijeme rozmixovanou směs a pečeme asi 1 hodinu na 180C - upečené je, když jsou okraje tuhé a prostředek je ještě měkký.
Přeji dobrou chuť a krásnou neděli - Hana♥

3 komentáře:

  1. Vypadá skvěle Haničko. Někdy je prostě potřeba trochu zaimprovizovat :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Hani - řeknu jen "děkuju", protože tenhle recept je přesně tím, co jsem potřebovala na zítřejší příjezd přátel. Jedno je tedy jisté - bude se podávat "Haniččin CHEESECAKE" ;-)
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, tak to mám radost ♥ Hlavně ať chutná :-)) Pa Hana

    OdpovědětVymazat