pátek 22. srpna 2014

K DECE JEŠTĚ POLŠTÁŘEK

Dnes jsem měla volno, sama doma, uvařeno od včera, tak jsem se vrhla do šití. Zbylo mi ještě něco látek z dečky, tak jsem ušila polštářek a dnes jsem si to opravdu užívala, super, když má člověk celý den jen pro sebe :-)

                                                           
                                                                                                                                                                             Je celý vypodložený slabým termolínem a ozdobně prošitý

   Zadní strana má zapínání na zip. Ještě jsem ušila dceři prostírky do kuchyňky, ale chybí mi došít chňapku, tak to zase příště:-)


P.S. Moc a moc Vám všem děkuji za gratulace k narozeninám. Opravdu si toho moc vážím a jsem ráda, že Vás tu mám ♥

Krásný víkend a užívejte klidu a pohody, pa Hana♥


       

6 komentářů:

  1. Hani, ten je překrásný. Moc se ti povedl.Přeji krásný víkend A.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani,krásné šitíčko.....polštářek se Ti moc povedl:-)
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za pochvalu :-) měj se krásně ♥ pa, Hana

      Vymazat
  3. Haničko, ten polštář je moc krásná a takový den ti maličko závidím :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat