pondělí 22. září 2014

HRUŠKY JAKO DÁREK

Nápad Ivanky  "Bellet " hruštičky jako malý dárek. No, stihla jsem ušít jen dvě, víkend mi na všechny plány nestačil :-)

Ale i tak doufám, že své majitelky potěší :-) Mějte krásný zbytek dne a děkuji mooc ♥ Hana

8 komentářů:

  1. Jsou moc hezké!
    Přeji příjemný večer Hani. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavý nápad! Kde na ne chodí Ivanka? Ten, kto hrušky od vás dostane, istotne sa poteší :-)) Veď darček ručne vyrobený je najkrajší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko, Ivanka je plná skvělých nápadů :-)) děkuji moc ♥ Hana

      Vymazat
  3. Ahoj Hani, nádherné šití, kabelka, peněženka i hruštičky jsou parádní.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Všimla jsem si, že se dnes mezi členy mého blogu objevila Hana Stejskalová... Překvapilo mě, že se dcera dala na blogování, ale vzápětí jsem zjistila, že jsem se spletla - tento milý blog je Váš :-) Zdraví Petra téhož jména

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc děkuji za návštěvku u mne na blogu! Moc mne těší, že můj blog je pro Vás inspirací. Obzvlášť, když tady vidím tolik krásného tvoření!! Hruštičky jsou nádherné, krásná nejen podzimní dekorace :) Užívejte babího léta! Jolana

    OdpovědětVymazat
  6. Hani jsou moc krásné--povedená dekorace :o) Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat