čtvrtek 16. října 2014

PODZIMNÍ

Přeji Vám všem krásný den i když dnes bych řekla, že je úplně dušičkový. Rozhodla jsem se pomalu uklidit truhlíky s muškáty a vyměnit je za ozdoby podzimu. Před časem manžel vyklízel garáž po staré tetě a objevil nádherné kameninové nádoby - přímo se nabízely k osázení květinkami a tak teď jsem je využila.

Mám z nich velkou radost, ani nevím na co se ta hranatá nádoba používala.. nikdy dřív jsem ji neviděla.
 
Domečky na svíčku mám od Leničky Hložkové, její keramika je kouzelná  nakoukněte









Protože jsem muškáty před uložením trošku ostříhala, pár kvítků
mi bude dělat ozdobu na stole :-))

Posílám Vám pozdravení  ♥ a moc děkuji za přízeň ♥ Hana







7 komentářů:

  1. Nádherné nádoby, pro takové mám slabost :) A tu první - tu mám také, už jenom s jedním uchem :) Taťka mi ji kdysi schoval, že až budu mít domeček... tak už ji mám také :)
    Krásné podzimní dny! Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jolanko, taky miluji tyhle staré nádoby... ještě mám ty větší, ale ty nechám až na jaro :-) Moc děkuji za nakouknutí ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásim sa k milovníčkam hlinených hrncov a iných nádob!!!
    A beruže neviem ani ja nič o využiteľnosti tej hranatej nádoby, nič podobné som nevidela :-)
    Hanička, máš to krásne pripravené, vydrží ti to do konca jesene, tak si to uži!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danielko, děkuji za pochvalu :-)) ♥ Přeji Ti taky krásné podzimní dny.. pa Hana

      Vymazat
  4. Haničko, moc krásné! Taky mám pár starých hrnců a ráda je osazuji, ale ten tvůj hranatý je nádherný! Úklid muškátů jsem zatím odložila, je teplo a kvetou jako o život...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat