sobota 6. prosince 2014

SVETR PRO VNUČKU

Krásný večer Vám všem ♥

Blíží se Vánoce a konec roku a já se snažím pomalu likvidovat rozdělané restíky. Mezi ně patří i svetr pro vnučku Zuzanku. Upletený mi tu ležel už čtrnáct dní a já jsem se nemohla donutit prostě jen sešít díly dohromady. To se mi stává dost často...dopletu a do kompletace se mi nechce :-))
Ráno jsem ke svetru sedla a sešívala až bylo hotovo a odpoledne si jej Zuza odvezla. A musím říct, že se jí moc líbil. Už to začíná být trošku problém, abych se trefila :-)) Holky mají obě 8 let a začínají být náročnější ...

No a já jsem byla nadšená jak jí pěkně padl, pletu většinou tak od oka a potom čekám jak to dopadne :-)


Ještě jsem opět ušila malou kapsičku na drobnosti

Tohle šití z malých kousíčků a zbytečků mne moc baví. Kapsička je podšitá vatelínem a vnitřek je z bavlněné látky. Zadní stranu jsem prošila volným quiltováním, tak pěkně drží tvar.











Posílám Vám pozdravení od ♥, přeji krásnou neděli a těším se na další setkání ♥ Hana

10 komentářů:

  1. Zuzke bude vo svetríku fajne teplo a aj kapsička sa zíde, dievčatká majú toľko drobností :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko děkuji ♥ přesně takový svetr Zuzanka potřebovala, tak jsem ráda že jsem ho stihla ještě před nástupem zimy, aby jej pořádně vynosila :-)) Krásnou neděli. Hana

      Vymazat
  2. Krása Haničko, jak pletení, tak šití! Mě by se takový svetřík taky líbil!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ♥ jsem moc ráda, že se svetřík líbí :-)) Pa Hana

      Vymazat
  3. Parádní svetřík Hani, taštička taky! Jo a do kompletace, do té se mi taky nikdy nechce:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji :-) jsem ráda, že na tom tak nejsem sama :-)) Měj se hezky ♥ Hana

      Vymazat
  4. Jedno očko hladce, druhé obrace... a dílko se povedlo. Jsi prostě kouzelná babička, která se vždy trefí:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, děkuji :-) Krásnou neděli. Hana ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, svetr pro Zuzanku je parádní. Pěkná kombinace barev.
    S dokončováním jsem na tom úplně stejně, vůbec, ale vůbec se mi do toho potom nechce.
    Kapsička je taky suprová.
    Měj se krásně a užij si adventní čas v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani, moc děkuji za písnutí a pochvalu :-) ♥ Pa Hana

    OdpovědětVymazat