pátek 20. února 2015

POLŠTÁŘKY A BĚHOUNEK NA STŮL

Krásný den ♥
Protože přání se mají plnit, ušila jsem snaše nové polštářky do ložnice. Měly být dohněda, což jsem splnila, jinak jsem měla volnou ruku. Protože jsem si koupila nový overlock, zkoušela jsem obšívání dílů na něm a tak vznikly vlastně úplně jednoduché polštáře s obálkovou zadní stranou

Aby si každý poznal ten svůj, zadní strana je na každém polštářku jiná


Ragosu jsem koupila pěkné látky MAKOWER se slepičkami a vajíčky a tak vznikl běhounek na stůl, který bude na prodej v mém obchůdku. Je podšitý tenčím termolínem, kraje strojově proquiltované a ozdobený lemem
rozměr 96 x 32cm.















 Tak to je dnes ze šití vše :-), večer jdu hlídat vnoučata, aby mohli mladí vyrazit za zábavou :-)
Mějte se pěkně a děkuji za nakouknutí ♥ pa Hana

15 komentářů:

  1. Hani, ten běhounek je už taaak krásně jarní!!! Děkuji za tu vlnu jara! :) A polštářky máš parádní!! Ten overlock trochu (hodně) závidím. Ale v dobrém!!! Na svém šicím stroji jej mám a dost používám, ale není to tak úplně ono. Tak třeba někdy někdo :) :)
    Hani, krásný víkend přeji, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, overlock bych ti přála, je to fajn i když se zatím učím :-) už se těším jak začnu šít holkám řasené sukýnky a nebudu muset všechno pracně obšívat a řasit :-) pa a děkuji za milou návštěvu . Hana

      Vymazat
  2. Hanuľka krááásne to máš, všetko!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hanička, tie sa ti opäť vydarili!
    A vidím, že aj ty privolávaš jar svojou prácou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko, už to jaro cítím ve vzduchu :-) první sněženky už mám na záhonku, tak se musím pustit i do jarního šití :-) Pěkný den a děkuji moc - pa Hana

      Vymazat
  4. Opět moc povedené výrobky ;) Musíš to mít doma moc krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, u tebe se člověk vždycky potěší - krásné polštářky a ten běhoun, to je teprve nádhera!
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ty jsi zlato :-) Děkuji a posílám pozdravy. Pa Hana

      Vymazat
  6. Tedy ten běhounek je luxusní. Já myslím, že to jaro, teď určitě zaklepe na dveře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, děkuji :-) už aby bylo...pa Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Hani, polštářky i běhoun jsou nádherné !!! Moc se mi líbí slepičky na běhounu.
    Overlock Ti trošku závidím ( samozřejmě v dobrém ). To je totiž vzpomínka na mládí. Učila jsem se švadlenou, takže na overlocku jsem šila od 15 roků. Trochu mi je po něm smutno. No snad se ho ještě někdy dočkám.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat