neděle 29. března 2015

KRÁSNOU NEDĚLI ♥

..přeji všem ♥

I když počasí nic moc.. polévka se vaří, manžel odjel na chvíli do jeho milovaného lesa a já mám konečně chvilku s vámi pobýt ♥
Únor a březen je u nás ve znamení narozenin a svátků a tak snad každý víkend někdo něco slaví :-) Včera jsme ukončili tuhle smršť, narozeninami mého nejmladšího syna ( 23 ), letí to jako voda, chystá se už také vyletět z hnízda, bude si dávat do pořádku byt po babičce a chtěl by se osamostatnit. Je pravda, že jako nejmladší to s námi nemá jednoduché, bereme ho stále jako závislého na nás, i když už to zase až tak pravda není, i když ...znáte to doma, je doma :-)
Mimo jiné jsem upekla  rychlo roládu bez mouky, určitě znáte, ale kdyby někdo nevěděl, tady je recept:
Na jednu roládu:
5 vajec, 5 lžic kakaa, 100 g cukru,1 šlehačka

Žloutky s cukrem a kakaem vyšleháme do hladka,
vyšleháme sníh z bílků a opatrně vmícháme do těsta.
Dáme na vymazaný plech, nebo pečící papír a pečeme 7 minut na 180 stupňů
Hned po upečení roládu srolujeme a necháme vychladnout.Zatím si ušleháme šlehačku s cukrem.
Vychladlou roládu natřeme šlehačkou, můžeme posypat ovocem, nebo oříšky a znovu srolujeme.
Nakrájíme, a můžeme si pochutnávat. DOBROU CHUŤ ♥
V týdnu jsem stihla ušít jeden polštářek s kapsou na rozečtenou knížku :-) z klučicí kolekce Auta, výrobce
Makower. Inspiraci jsem našla už dříve někde na netu.

   













Polštářek je na prodej v mém obchůdku na fleru

Posílám srdečné pozdravení, přeji krásný nadcházející týden a jen samé dobré zprávy ♥ Mějte se fajn ♥ Hana

7 komentářů:

  1. Hani, polštářek s kapsou je úžasný. Už jsem přemýšlela o takovém polštářku i pro naše děti, ale kdyby tam Adámek nacpal auta a letadla... kapsa by musela být nafukovací :)
    Roláda vypadá mňamózně! :) Hani, měj krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, kapsa je dost velká, takže hraček by se vešlo hoodně, to by určitě Adámka potěšilo :-) Pěkný večer :-) Hana

      Vymazat
  2. Precioso y decirte que si te pasas por mi blog te he dejado un premio.
    Besos y feliz día.

    OdpovědětVymazat
  3. Gracias por una visita encantadora y alabanza, tengo mucha alegría. Ten cuidado, pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Zas mám inšpirácie :-)))
    roládu bez múky nepoznám, ale určite skúsim.
    To s deťmi mi je jasné. Mne akurát včera syn (25) písal, že si ide dať ušiť oblek a ja sa už starám, radím, dokazujem.....Zbytočne, aj tak urobí, ako on chce :-))))

    OdpovědětVymazat
  5. Chutě mi teda děláš ..... a polštářek fakt supr!

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, tuhle roládu pekla maminka mého muže a moc mi chutnala, je krásně lehoučká.
    A čas opravdu letí, Adamovi bude letos 18, bude řídit auto, pojeden sám do zahraničí... mé pocity jsou... co ti budu vyprávět.
    Polštářek je parádní, jako vždy!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat