pondělí 6. dubna 2015

VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ

Krásný večer.
Tak svátky máme za sebou a zítra s elánem do práce :-)
Já Velikonoce nemusím, nemám je ráda a nevím proč. Miluji jaro, sluníčko, rašící květiny, ale tyhle oslavy nemusím. Pro děti však nachystám, uvařím, napeču. Postupně se tu pěkně vystřídají a já večer odpadám s pocitem, že jsem snad všem udělala radost...Znáte to, pro ně to udělám ráda, to zase jo :-)))
Abych jenom nestála u vaření, ušila jsem jeden jarní, dětský polštářek

Můžu být jakkoliv unavená u šití se vždy dostanu do formy :-)
Přeji Vám krásný týden a děkuji za Vaše krásné komentáře ♥ Hana






















10 komentářů:

  1. Hani, krásně jsi se odreagovala :) Polštářek je moc pěkný! Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, taky jsem Velikonoce nemívala ráda, ale učím se :o)
    Polštářky jsou prostě kouzelné!
    Přeju hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to já už se asi nenaučím :-))) Pěkný víkend a děkuji ♥ Hana

      Vymazat
  3. Hani, polštářky jsou krásně barevné a veselé. My Velikonoce moc neslavime, raději si zajedeme někam na výlet. Přeju krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když byly děti malé, taky jsme hodně jezdili na výlety :-) no teď jezdí děti k nám, tak jsme doma :-) Pěkný den a děkuji ♥ Hana

      Vymazat
  4. Hani, polštářek je nádherný !!! Taky deka pro malou holčičku je suprová.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat