sobota 6. června 2015

TAŠKA

Stále jsem doma na neschopence, stále noha bolí. Byla jsem na rentgenu a v pondělí jdu na neurologii,  pevně věřím, že už mi tam pomohou. Bolest je někdy opravdu silná a nepomáhají mi ani prášky od obvodní lékařky. Tak jsem si postěžovala a teď něco pěkného :-))
Z posledního panelu a posledních zbytků látek jsem ušila pro Nikolku ještě tašku. Nechtěla jsem aby byla jen taková "hadrová", tak jsem vnější díly podšila tenčím termolínem a vnitřní nažehlovací bavlnou a taška je super.
Přední díl jsem prošila volným quiltováním, zadní jsem prošila do pruhů ozdobnými vlnovkami. Dovnitř jsem všila karabinku na klíče.






Doufám, že si jí Nikolka o prázdninách hodně užije :-)
Rozměr v.45x š.32x hl.6cm - Cori Dantini by blend
Krásný zbytek dne ♥ pa Hana

11 komentářů:

  1. Hani, nádherná taška! A drž se, ať je ti brzo lépe :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Byla bych moc ráda, kdyby bolest ustoupila, je to hodně nepříjemné..za pochvalu Ti děkuji :-) Pěkný večer.Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mi je ľúto, že si stále v bolestiach. Viem, čo to je, keď nič nepomáha, mňa tak bolia kríže a ide mi to aj do nôh. Držím prsty, nech to na neurológii dokážu liečiť!!!
    Taška je super!!!
    Peknú nedeľu!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky v to doufám :-) Danielko, jsi hodná. Děkuji Ti a měj se krásně. Pa, Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, být tvou vnučkou musí být moc hezké, vždycky máš připravenou nějakou radost!
    Měj se hezky a ať jsi brzo fit!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi mne Helenko potěšila :-), radost jim dělám moc ráda :-) Měj se pěkně a děkuji. Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Hani, prvně Ti přeji brzké uzdravení. Taška pro Nikolku je suprová, Niky je určitě ráda, že má tak bezva babičku.
    Hani, měj se krásně . Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janičko. Děkuji za přání i když to vypadá na dlouhou trať, zatím chodím od jedné kontroly ke druhé a stále se neví, co mi vlastně je. Asi něco s plotýnkami ...Nikolka je moc spokojená :-)) má vždycky velkou radost, že babička zase něco vymyslela :-) Měj se hezky, pa Hana ♥

      Vymazat
  8. Ahoj Haničko, taška je úžasná, moc se mi líbí.Určitě jsi udělala Nikolce radost.
    Přeji ti brzké uzdravení . Iva

    OdpovědětVymazat