pátek 11. prosince 2015

PROSTÍRÁME VÁNOČNĚ

Protože se blíží svátek mojí snachy (LUCIE ) pustila jsem se do šití jednoho dárečku. Snacha je pro moje šití zapálenou obdivovatelkou a já dobře vím, že takový dárek bude mít úspěch
Běhounek na stůl, ušitý z českých látek a podle patchworkového pravítka Wing Clipper (letící husy )
Koupila jsem tady a vřele doporučuji všem co patchwork šijí - krásný výběr pravítek i s názorným příkladem na DVD
Olemování našité zespodu ručně a tady jsem zjistila, že naše látky jsou oproti zahraničním tvrdší a měla jsem pěkně rozpíchané prsty než jsem došila ( hlavně že mám zásobu náprstků a nepoužívám je )
A tady, to už je jiný kafe :-) tento je pro moji dceru do nového bytečku
Z krásných dovozových látek, které mi bylo líto rozstříhat a tak jsem použila jen pruhy na olemování a celý běhounek jsem ozdobně proquiltovala



Líbil se moc a hned si jej dcera včera odvezla.
Na vánoční notu mám už asi došito. Protože rok 2016 u nás bude ve znamení miminek, moje tvorba se zřejmě bude teď ubírat tímto směrem :-) Těším se ♥
Mějte prima den i víkend ♥ Hana

11 komentářů:

  1. Hani, máš zlaté ruky, obdivujem tvoje diela!
    Jasné, že obdarované sú maximálne s darčekmi spokojne!!!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mooc ♥ Danielko :-) a přeji krásný den ♥

      Vymazat
  2. Haničko, ušila si kouzelné dárky!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné Hani:-) Ty rozpíchané prsty fakt nedchápu. Často si holky stěžujou, já teda fakt nikdy rozpíchané prsty při ručním šití neměla a náprstek nepoužívám ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ali :-) asi máš odolnější ručky :-)) pa Hana

      Vymazat
  4. Ahoj Hani, nádherné šitíčko !!! Vytvořila jsi suprové dárečky.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Hani krásne prestierania !!! Krásny večer! Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti a přeji krásnou adventní neděli ♥

      Vymazat
  6. Hanko, moc děkuji za krásné zastavení u mne. I Tobě a Tvé rodině přeji krásné sváteční dny, plné pohody a radosti a do nového roku moře zdraví a šicích chvilek :) Jola

    OdpovědětVymazat