pátek 12. února 2016

ŠÁLA ZIG ZAG

Pro dceru k narozeninám jsem dopletla šálu Zig Zag , podle návodu od Vlněných sester
vzoreček je jednoduchý a tak jsem si pěkně užívala pletení po večerech u televize.

Pletla jsem na jehlicích č.3 - přízí Drops Delight - spotřeba 4 klubíčka
míry jsem si upravila - šíře 25cm, délka 210 cm
A jedna berušková  pidi čepička pro berušku Viktorku ♥

Mějte prima víkend a ještě jednou moc děkuji za všechny krásné gratulace ♥ pa Hana




11 komentářů:

  1. Hani, šál určite dcéru moc poteší, má krásne farby a zaujímavú vzorku. No ale čiapočka je ešte krajšia, priam rozkošná!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že potěší, když jsem ho pletla, tak se dceři šál moc líbil, nevěděla, že bude pro ni :-)). Danielko, krásný víkend ♥

      Vymazat
  2. Hanu, ty tedy nezahálíš! Šála je překrásná, úplně cítím tu hebkost.
    A čepulka, roztomilost sama :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, však to znáš :-) taky nevydržím jen tak sedět, i když.. v březnu mne čeká operace kolene, tak jsem zvědavá jak vydržím nesednou ke stroji, ale zase mám zásobu klubíček :-))) pěkný víkend ♥ H.

      Vymazat
  3. Jeeeje ten šál je nádherny, páčia sa mi tieto cikcakové vzory. Aj čapulka je zaujímava. A gratulujem k vnúčatku, to je radosti :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Maru, moc děkuji za gratulaci ♥ Šál se pletl moc dobře, z těch barevných přízí je asi krásný každý :-)). Děkuji za milou návštěvu ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, ta šála je přímo luxusní kousek. Nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, ta šála je přímo luxusní kousek. Nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásná šála!
    A čepička taky, tytéž berušky mi doma zatím leží ve skříni, tak třeba brzy vyletí ...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za milou návštěvu i pochvalu :-), čepička je jen ze zbytku, už dřív, jsem z této látky ušila vnučce noční košilku.

    OdpovědětVymazat