pátek 4. března 2016

MIMINKOVSKÉ TEPLÁČKY

První Viktorčiny :-) Ušité podle Ottobre 6/2015. Použila jsem zbytek látky z tepláčků, které jsem šila už dříve pro Alenku
Střih jsem si upravila, místo původní gumy jsem našila do pasu bavlněný náplet a také jsem olemovala okraje nohaviček. Našívat náplet na takové pidi nohavičky je mazec :-))
Velikost 50/56
Do pasu jsem všila ozdobnou stužku aby se lépe rozpoznal přední a zadní díl.

Přeji všem krásný a klidný víkend ♥ Hana



8 komentářů:

  1. Tepláčky, jako na panenku:-) Však Viktorka je kouzelná panenčička!

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ty ty svoje princezny tak krásně rozmazluješ :) Tepláčky jsou dokonalé! Krásn víkend, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jolanko, ráda si to užívám :-) Pěkný den ♥ Hana

      Vymazat
  3. Ahoj Haninko, teda ty jsou suprové !!! To se Viktorka má , a mamince se určitě libily.
    Taky si pamatuji když jsme v Loaně šily takové mrňavé věcičky což se třeba na rozdíl od velikosti 80 šilo nádherně (to jsme vždy říkaly, že obíháme dílnu).
    Hani, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko jsi zlato :-) na to mimi je šití paráda a zužitkují se i ty malé kousky látek :-) Měj se fajn ♥

      Vymazat
  4. Hani tedy ty jsou parádně krásné :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Martičko, děkuji moc ♥ Přeji Ti pohodový nový týden ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat