pondělí 13. června 2016

Moje nové tvoření

Dnes vám chci opět ukázat co jsem stihla uplést a ušít za měsíc, který jsme se neviděli. Teď už to jde pomaleji, konečně jsem se vrátila do práce a já si pomalu zvykám na jiné tempo a neřekli by jste, jak jsem za ten rok doma, zlenivěla :-))))
KALHOTY PRO VIKTORKU
Protože ty první měly obrovský úspěch, prohrabala jsem zbytky a našla úplně malý kousek medvídkového úpletu, akorát tak na čepičku a zbytek jako ozdobu na tepláčky. Myslela jsem si, že to bude pěkný komplet. Jenže jsem si popletla velikosti a ušila čepičky obě větší než Viki potřebuje. Takže čepičky budou na později.
Ušité jako vždy podle střihů z Ottobre
Pak tu mám něco z pletení
Červený svetřík pro Viki, velikost 6 měsíců, z jemné dětské vlny 
NAKO  - Ninny Bebe. Pletla jsem dvojitě na jehl. č. 4,5
Dozdobeno ozdobnými knoflíčky. 
Viktorce se líbí :-)
Uháčkovala jsem i další letní čepičku, tentokrát bílou a už zase maličko větší
No a poslední z výčtu tvoření Viktorce :-) jsem včera dopletla další svetřík. Tentokrát jsem použila ručně barvenou vlnu od DECIDY z Fleru. Koupila jsem 20 dkg a vyšlo mi to tak tak..

Ale je hezký, co říkáte :-)))
Aby jste nemysleli, že teď tvořím jen pro Vikinku, mám tu jeden svetr pro Alenku. Už na podzimní dny, s rolákem...

Jestli si říkáte, že jste tu už takové barvy viděli, máte pravdu. Z této vlny jsem pletla svetr Nikolce a protože jsem nakoupila tehdy příze nějak moc, zbylo i na tento svetr  ( možná budou i ponožky ) :-))
V hlavě mám plno dalších plánů ......♥



Moc děkuji, jestli jste vydrželi až sem :-)) Možná jsem někoho i inspirovala. Pokud by se vám moje výtvory líbily, můžu uplést i pro vaše děti. 
Přeji všem krásný týden, plný radosti a pohody. Pa Hana ♥





11 komentářů:

  1. Ahoj Haninko, teda ..nevím co dřív chválit. Vše je nádherné, tepláčky, čepičky, svetříčky, prostě suprové!!!
    Padl mi do oka ten svetřík s tou kapuckou pro Viktorku, určitě něco podobného stvořím pro Eli na chladnější dny.
    Viktorka je pěkňoučká a hezky roste.
    Hani, měj se krásně a moc se těším na další inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to jsem ráda, že jsem Ti inspirací, budu se těšit na svetřík, co upleteš :-) pa a jdu juknout k Tobě ♥ Hana

      Vymazat
  2. Hani, tady je krásných věcí!!! moc se mi líbí Tvoje pletené věcičky- všechny!! Ty raglánky dětské jsou tak roztomilé..
    A malinká holčička Viktorka je rozkošná!!
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc Jaruško, taky mne to pletení na malou moc baví, to víš,nejmenší princezna :-)Posílám pozdravy ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Hanička, tak mesiac nič a potom to na nás takto rozbalíš sa mi len čumíme! Nádherné vecičky ti vychádzajú z rúk, máš ich moc šikovné!
    A postreh - malá ako rastie, ako z vody!
    Veru viem si predstaviť, že po roku doma sa ti horšie zvykalo na pracovnú morálku. To nechcem povedať, že doma žena nemá čo robiť, ale predsa, urobí vtedy, keď má chuť.
    Tak dúfam, že sa neohlásiš až po mesiaci!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danielko, Ty jsi zlatá. Opravdu jsi mne rozesmála..:-)) Moc děkuji za pochvalu a budu se snažit ozvat se dřív. Moc pozdravuji, měj se kráásně, papapa Hana

      Vymazat
  5. Haničko, kdypak už si otevřeš ten krámek pro miminka :o)
    Parádní kousky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, taky Tě moc zdravím. Ty mne pořád pokoušíš :-))) a víš, že bych se na to i dala :-))? jen nevím, jestli bych všechno stíhala....:-)) Měj se moc pěkně a děkuji ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné modely, na krásnou panenku:-)!

    OdpovědětVymazat
  8. Hančí, ty jo, to je úroda :-)
    Paráda, všechno!

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata, moc moc děkuji ♥♥

    OdpovědětVymazat