pátek 4. dubna 2014

PAPERPIECING + HÁČKOVÁNÍ

Úplně poprvé jsem zkoušela šití přes papír, popravdě mi vždy nahánělo hrůzu :-) myslela jsem, že se v tom nedá vyznat, ale všechno se má vyzkoušet a i když jsem ze začátku trošku zmatkovala, nakonec jsem to zvládla a můžu říct, že mne to i bavilo. Tak mám svoje podkafíčko, a už čekám, že jak se objeví některá dcera, budu šít další :-)


U Janičky na blogu jsem objevila krásnou dečku i s popisem, tak jsem ji hned zkusila uháčkovat a myslím, že se i povedla. Háčkovala jsem z bavlněné příze Camilla, možná mohla být jiná, trošku silnější, ale ještě zkusím naškrobit, aby líp držela tvar.



Mějte krásný, sluníčkový víkend a děkuji, že jste nakoukly ♥ Hana

7 komentářů:

  1. Hani, to podkafíčko sa neuveriteľne vydarilo, je nááádhernééé !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, taky z něj mám radost :) Děkuji, jsi zlatíčko !!

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, moc chválím tu prostírku, takové šití je pro mě španělská vesnice a to háčkování, to se ti moc povedlo. Zkus škrob ve spreji (třeba v Lidlu), na Camillu by to mohlo stačit, pak trochu přežehlit.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za pochvalu a radu, právě jsem o škrobu ve spreji slyšela, ale nemám s ním zkušenost,tak to jsem moc ráda, že jsi poradila .-) Pa, Hana

      Vymazat
  4. Ahoj Hani, teda podkafíčko je parádní !!!
    Na tohle bych si netroufla. Háčkovaná dečka je také výstavní. Již delší dobu se na ni chystám, ale zatím lítám v dekách, tak snad potom.
    Hani, měj se krásně a myslím na Vás.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, taky tě moc zdravím. Měla jsem taky z toho šití strach, ale zase taková hrůza to není :-))) Děkuji ti moc .Pa, a Hana

    OdpovědětVymazat
  6. Hani moc hezke podkaficko a hackovana decka. Ja hackovat neumim tak jen obdivuju! :)

    OdpovědětVymazat