sobota 3. prosince 2016

POHODOVÁ SOBOTA

Dnes byla opravdu pohodová sobota, přispělo i sluníčko :-) Měla jsem tu nejstaršího vnuka, upekli jsme rohlíky, uvařili oběd a hodně si povídali.
V týdnu jsem také něco tvořila a tady je pár obrázků
Polštářky se sněhuláčky
Tepláčky pro Alenku, ušila jsem i tričko, to jsem nestihla nafotit :-)
Snad příště stihnu fotit rychleji, protože i jehlice nezahálejí ale dokumentace není... :-))
Posílám pozdravení a přeji krásnou druhou adventní neděli ♥ pa Hana ♥

7 komentářů:

  1. Hanko, fakt nezahálíš :) Krásné :) A zkus také odpočívat :) Pa a krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jolanko, zahálet mne nebaví :-)) i když se teď budu věnovat spíše vánočnímu cukroví, alespoň na chvilku musím sednout ke stroji, nebo vzít do ruky jehlice..to mi prostě nedá :-))) Pa, měj se moc pěkně ♥ Hana

      Vymazat
  2. Tak to si viem predstaviť tú pohodu s vnukom! Ja mám tie chvíle vešmi rada a teším sa na ne celý rok, lebo sa mi ich ujde len málo :-(
    Tvorila si krásne!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danileko, já jsem moc ráda, že mám všechny celkem dost blízko a můžu si je užívat, ♥ protože ten kolotoč co byl, když byly děti malé mi moc chybí.. Měj se moc pěkně ♥ pa Hana

      Vymazat
  3. Ahoj Haninko, polštářky jsou nádherné. Tepláčky pro Alenku jsou parádní. Vidím, že jsi na tom úplně stejně jako já a jen tak sedět Tě nebaví. Já si už říkala, že už jenom došiju restíky a bude klid....ha,ha,ha už pletu svetříček pro miminko. Prostě sedět u telky vydržím maximálně jeden večer v klidu.
    Hani, měj se krásně a přeji pěkný adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, polštářky jsou moc krásné. Vybrala jsi krásné sněhuláky :-) Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné vankúše, aj tepláčky sú super, veru také nik iný mať nebude :-)
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat