úterý 13. prosince 2016

Vánoce na spadnutí a já si šiju..

..musela jsem vydechnout, odložit recepty na cukroví, to mne fakt nebere. Peču jen proto, abych měla pár kousků na vánoční stůl. Manžel říká nepeč a potom stále hledá, kde je to cukroví uložené, stále má na něco chuť :-))
Tak jsem si včera udělala šicí volno.
Ze zbytku úpletu uloveného u TERSTRY s příznačným názvem Zima je tu, jsem ušila Viktorce tuničku
byl to jen zbytek, tak jsem měla strach, aby mi ty obrázky pěkně vyšly, ale myslím že se podařilo, jsem z ní nadšená. Šila jsem podle Ottobre, vel. 80, ale musela jsem délku zkrátit, střih je moc dlouhý.
Chtělo by to ještě legínky,že? Tak jsem taky jedny spíchla, šedé s hvězdičkami
Škoda, že malou nevidím tak často a nemůžu jí to hned odzkoušet :-)) už se na to těším.
Tak a teď opět do vánočního kolotoče :-)
Přeji všem krásné a pohodové dny ♥ pa Hana ♥


5 komentářů:

  1. Hanička, predstav si, že ja si šijem každý deň! Cukroví nepečiem, čosi sme kúpili a upečiem len niečo kysnuté. Upratovanie veľké nerobím, veď sa upratuje priebežne stále :-)
    A tak si to užívam po svojom, buď vyšívam, alebo šijem.
    Tak ti držím prsty, nech všetko zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi mne potěšila, Danielko :-), jsem ráda, že nejsem sama :-))) pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Haninko, teda jó, nádhera!!! Suprové věcičky, tunička i legínky jsou parádní. Jsi šikovná babička!!!
    Jinak jak píše Danielka, nic nepřeháním. S cukrovím je to přesně jako u vás. Pár kousků a hotovo.
    Ještě ušiju Elišce mikču a je to!
    Hani, měj se krásně a užívej si adventní čas v pohodě. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Hanko, tvoja súpravička je tak nádherna a fantasticky zladena, k tomu ešte aj moja naobľúbenejšia farba :-) nuž čo dodať...si nesmierne šikovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, ty jsi kouzelnice.
    přeji Tobě i celé Tvé rodině hodně zdraví, štěstí a spokojenosti v novém roce :-)

    OdpovědětVymazat